אינטרקום לבית פרטי

מערכת אינטרקום בבית פרטי משמשת לאמצעי תקשורת עם האדם העומד בדלת או בשער הבית וכן משמשת כגורם מרגיע ומרתיע, מערכות האינטרקום שלנו משלבות גם מצלמה באיכות full hd ומאפשרות שיחה וצפייה באיכות גבוהה עם יחידת החוץ, היכולת למנוע פירצה לבית מבעוד מועד ותחושת הביטחון הופכות את העניין אידיאלי בהחלט,.

אינטרקום לבית פרטי התקנה: פרפקט מערכות

מבנה אינטרקום בבתים פרטיים

לפרפקט מערכות נסיון עשיר ורב שנים באפיון והתקנות אינטרקום לבתים פרטיים בכל גודל, מערכות האינטרקום מתחלקות לשתי חלקים

1. יחידת חוץ – מותקנת ליד הדלת / השער 2. יחידת הפנים – מותקנת בתוך הבית,

ליחידות חוץ מודולים שונים שניתן להרכיב בהתאם לצורכי הלקוח כגון קודן. מצלמה, לחצן חיוג. מוניטור, ועוד יחידת הפנים מורכבת ממוניטור (מסך) דרכו ניתן לתקשר עם יחידת החוץ לבצע שיחת וידאו עם האורח ולבצע פתיחה או נעילה, ניתן גם לשמור את הסרטון,

בנוסף ניתן לבצע שיחות פנמיות בין יחידת הורים לחדרי ילדים ולשמש לבקרה ושליטה בנעשה בבית, בקומות השונות, בחצר ובמרחבים השונים. מהמסך ניתן גם לצפות במצלמות נוספות (תומכות) המותקנות בבית,.

אינטרקום מהנייד

באמצעות מערכת האינטרקום תוכל לעקוב אחר כל אדם שמגיע לביתך. ניתן להתחבר בצורה קלה ונוחה למערכת האינטרקום שלנו מהטלפון הנייד באמצעות אפליקציה וכאשר יגיע הדוור או הבן ששכח את המפתח, תקבלו שיחה לסמארטפון ומיד תועבר לכם שיחת וידאו. באפליקציה המיוחדת תוכלו לתקשר עם מי שנמצא בדלת ולבצע פתיחה ונעילה של הבית מרחוק, וכן לבצע הקלטה ושמירה של הסרטון על הנייד,.