מצלמת אבטחה ביתית provision isr 360 4mp wifi ip

מצלמת אבטחה ביתית Provision ISR 360 4MP WiFi IP היא פתרון מתקדם ומודרני למערכות האבטחה הביתיות. בעזרתה, ניתן לטפטף על ביתך ביטחון מיטבי בלעדי. המצלמה מביאה עמה את יתרונות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, כולל רזולוציה גבוהה של 4 מגה-פיקסלים ותמיכה בטכנולוגיית WiFi IP.

בזכות הדגם הזה, ניתן לתפקד את המצלמה ולקבל התראות ישירות לנייד או למחשב שלך כאשר מצולמים פעילויות חשודות בחלקים מסוימים בחלל המצלמה נמצאת. בכך, ניתן לשמור על שליטה מיטבית ולבטא תגובה מוגן תוך שמירה על הבית או הנכס בצורה מיטבית.

מעבר לכך, המצלמה מגיעה עם איכות צילום מתקדמת שמוסיפה לקלות ולנוחות השימושים גם את איכות התמונה הגבוהה. באמצעות רזולוציה גבוהה זו, ניתן לזהות פרטים ואירועים באופן מקפיא ובדיוק בשביל כל אירוע מסוים. בכך, המצלמה מבטיחה לך את התחושה שאתה מתקשר לחלל בו היא מתקנת ושאתה מקבל את האיכות הטובה ביותר.

כמו כן, המצלמה מציעה תמיכה מושלמת בטכנולוגיה המתקדמת בי מצלמת אבטחה ביתית provision isr 360 4mp wifi ip מצלמת האבטחה הביתית Provision ISR 360 4MP WiFi IP היא פתרון מתקדם ויעיל לשמירה על ביתך וחפים מפשע. היא מספקת תמונה באיכות גבוהה של 4 מגה פיקסלים ומאפשרת תצוגה מלאה וכוללת של 360 מעלות. בעזרת החיבור לרשת האינטרנט האלחוטית (WiFi), תוכל לקבל גישה מרחוק למצלמה מכל מקום בעולם, דרך הטלפון הנייד או המחשב האישי שלך. המצלמה גם מצלמת באיכות גבוהה בראשות היום ובהירות נמוכה עם חיישן אינפרא-אדום (IR), מה שמאפשר צילום ותצפית גם בחשיכה מוחלטת. עם תמיכה באפליקציית הנייד והממשק הידידותי, תוכל לשלוט במצלמה ולצפות בהקלטות בקלות ובנוחות. המצלמה בעלת תצורה קומפקטית ואלגנטית, המתאימה למגוון חללים בביתך, והיא מצביעה על איכות ויעילות גבוהה ביותר. מצלמת אבטחה ביתית provision isr 360 4mp wifi ipמידע נוסף על הטכנולוגיות שלנו תוכלו למצוא בכתובת: https://pesyi.com/ חברת פרפקט מערכות עוסקת בתחום מערכות מיגון ומתח נמוך. לחברה ניסיון של מעל 20 שנה בתחום. לאורך השנים צברה החברה ניסיון וידע עשיר ומקצועי תוך התמחות במתן פתרונות ייחודיים הנותנים מענה לדרישות ארגונים גדולים ומוסדיים בהטמעת מערכות המיגון השונות, פתרונות ופיתוחים ייחודיים למערכות כגון מצלמות אבטחה בקרת כניסה דלתות אש אבטחת שכונות ועוד. לחברה צוות פיתוח העוסק בפיתוח שוטף של מוצרים ופתרונות ייחודיים בתחום האבטחה והמיגון בכלל.



מצלמת אבטחה ביתית provision isr 360 4mp wifi ip

כתיבת תגובה