טכנאי סיבים אופטיים

טכנאי סיבים אופטיים אנחנו מבצעים את כל סוגי העבודות הקשורות לסיבים האופטיים!! החל בהלחמות סיבים נקודתיות וכלה בפריסה רחבה בכל מקום ,בכל מצב ולכל סדרי הגודל של לקוחותנו.
פריסת סיבים אופטיים הם האלטרנטיבה הטובה ביותר להעברת מידע ממקום למקום במהירות גבוהה בלי לפגוע בתוכן המועבר .
פריסת סיבים אופטיים עשויים סיבי זכוכית המאופיינים במהירות האדירה שניתן להעביר דרכם מידע בין רשתות, אתרים, ארונות חשמל וציוד קצה במרחקים של עשרות קילומטרים במהירויות הגבוהות ביותר שנמדדו בכל טכנולוגיה אחרת וכל זה ע"ג זוג בודד של סיבים כאשר האחד משדר מידע חד כיווני והשני קולט. פריסת סיבים אופטיים מאופיינים בגמישות מיוחדת ועמידים במים ובתנאי קרקע קשים במיוחד !
השימוש בפריסת סיבים אופטיים חוסך כאב ראש ובלאגן של שימוש בכבלים יקרים ומסורבלים וכמובן מונע אובדן מידע ובעיות נוספות הנגרמות משימוש בשאר האפשרויות המוצעות בשוק ומסייע בשמירה על המידע החיוני לארגון ולתפקודו.
לעיתים כאשר מתגלה תקלה במערכת אופטית היא יכולה לקרות כתוצאה ממצב שבו הסיב נקרע או נשבר וכתוצאה מעבודה בשטח של מכשירים מאסיביים כמו טרקטורים ודחפורים .
ישנו גורם נוסף אך פחות נפוץ והוא תקלה כתוצאה מבעלי חיים שנחשפים לשכבות המגן של הסיב ולועסים אותם עד שלעיתים מגיעים לסיב עצמו ופוגעים בו. בסיבים תת קרקעיים הבעיה העיקרית היא כתוצאה מחפרפרות הלועסות את הסיב כליל לכל רוחבו ומקשות על זיהוי המפגע וגילוי מקור הבעיה,

כתיבת תגובה